czwartek, 31 sierpnia 2017

Pierwszy post

Witaj. 

Zaprowadzę Cię w świat muzyki, świat w którym jest wiele osób, ale znają tylko jej mały fragment. To nie jest kolejny denny blog z recenzjami muzycznymi skupiający się dajmy na to tylko na rocku. To jest blog muzyczny na którym zapoznasz się z najróżniejszymi recenzjami muzycznymi. Może nie będą one mega profesjonale. Nie mają być. Będą to moje subiektywne oceny danych albumów, koncertów czy singli wypuszczanych przez artystów z polskiej, jak i zagranicznej sceny rozrywkowej.
Zapoznam was z wszelakimi nurtami muzycznymi od klasycznego rocka, przez death metal czy rap. Słucham praktycznie wszystkiego. Od Nirvany przez Morbid Angel a na Quebonafide kończąc. Pod koniec recenzji zawsze ujrzycie ocenę oraz następną płytę (zespół, tytuł i okładkę) jaką będę recenzował, bo mam ich naprawdę sporo. 
Może trochę o mnie. Jestem Mikołaj, mam 19 lat. Muzyką jaram się praktycznie od dzieciństwa. Wszystko zaczęło się w 2003r jak pierwszy raz świadomie usłyszałem „Muj Wydafca” zespołu Kult. Wtedy moje życie się zmieniło o 180 stopni. Zafascynowany muzyką gówniarz błagał ojca by słuchać z nim kaset na starej wieży. Po około 10 latach sam zaczął odkładać hajs by móc kupić sobie płyty. Pierwszą płytę jaką sobie kupiłem to był bodajże album Acid Drinkers „Fishdick Zwei”. Od tamtego czas z jednej płyty, kolekcja rozrosła się po całą półkę płyt CD, cztery kartony kaset, oraz kilkadziesiąt winyli. Kolekcja rośnie dalej.
Mam nadzieję, że zachęciłem was może trochę moją osobą, a moje recenzje przypadną wam do gustu.
PS. W tym miejscu chciałbym pozdrowić Martę pseudonim „Gahanowa” która prowadzi blog „Książki w Piekle” i będzie mi pomagać wystartować. Pozdrawiam Cię Marta. Na pewno nie jedna recenzja przez to będzie dedykowana dla Ciebie. Link do jej bloga: Książki w Piekle

Jeszcze raz dziękuję za przeczytanie pierwszego wpisu. Pozdrawiam was wszystkich serdecznie. Pierwsza recenzja już niedługo!

Mikołaj „Lipa” Lipkowski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz